18/9/10

Η Ελλάς καινοτομεί εφευρίσκοντας μια νέα μορφή επιχειρήσεων, τις "Ιδιωτικές ΔΕΚΟ"

Πανηγυρίζουν οι "ανόητοι" για την διάσωση των ναυπηγείων, και την μετα-"πώληση" τους από τους Γερμανούς (ThyssenKrupp Marine Systems) στους Άραβες (Abu Dhabi Mar). Πως επιτεύχθηκε όμως αυτό; Για άλλη μια φορά με την εγγύηση του Ελληνικού δημοσίου! Με εγγυημένες, δηλαδή, αγορές αμυντικού υλικού εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για πολλά χρόνια. Υλικού που ουδείς γνωρίζει αν χρειαζόμαστε, πότε το χρειαζόμαστε, αν θα μπορούσαμε να το αγοράσουμε φθηνότερα από αλλού και πότε θα παραδοθεί, αν παραδοθεί. Η νέα συμφωνία για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά πετάει αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ του φορολογούμενου λαού στην μαύρη τρύπα των πολλών δις που έχουν προηγηθεί.

Ουσιαστικά μιλάμε για κρατικοποίηση των ναυπηγείων υπό αραβικό μάνατζμεντ. Και δεν προβληματίζει κανέναν που οι Γερμανοί ήθελαν άρον-άρον να τα ξεφορτωθούν. Ναυπηγεία που αδυνατούν να λειτουργήσουν ανταγωνιστικά υπό καθεστώς ελεύθερης αγοράς, αδυνατούν να προσελκύσουν πελάτες, εξαρτώμενα αποκλειστικά από τις κρατικές προμήθειες και λειτουργούντα υπό την ουσιαστική διοίκηση των συνδικάτων, του ΠΑΜΕ και των λοιπών αργόμισθων επαγγελματιών κηφήνων, γνήσιων τέκνων της μεταπολιτευτικής σοσιαλιστικής Ελλάδος.

Αποτελεί, μάλιστα, απορίας άξιο η ευκολία με την οποία η κυβέρνηση υπογράφει μια τέτοια "προγραμματική σύμβαση" ενώ είναι γνωστό πως κάτι τέτοιο αντιβαίνει - τύποις και ουσία- τις σχετικές επιταγές της ΕΕ. Για να ξεπεράσει βεβαίως κι αυτόν τον σκόπελο των "κουτόφραγκων" η "πονηρή" μας κυβέρνηση μηχανεύθηκε την ακόλουθη λύση: Δεσμεύεται να λειτουργήσουν τα ναυπηγεία, για αρκετά χρόνια, υπό το αποκλειστικό καθεστώς της "αμυντικής βιομηχανίας" ώστε να δικαιούνται να προβαίνουν σε "προγραμματικές συμβάσεις", διάβαζε απ' ευθείας αναθέσεις, διότι αλλιώς οι προγραμματικές θα εκληφθούν ως κρατική επιδότηση και στρέβλωση της αγοράς! Με την απόφαση αυτή η κυβέρνηση αποκλείει ουσιαστικά την μόνη τους ελπίδα ανάκαμψης. Αυτή της ελεύθερης αγοράς και του ανταγωνισμού. Προφανώς γνωρίζουν πολύ καλά όλοι τους(κυβέρνηση, άραβες, διοίκηση συνδικαλιστών, εργαζόμενοι) πως αυτά τα ναυπηγεία δεν έχουν καμία ελπίδα και διάθεση να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Και γιατί να το κάμουν άλλωστε όταν μπορούν να επιβιώνουν πλουσιοπάροχα πίνοντας "στην υγειά" των κορόιδων φορολογούμενων;

Η νέα συμφωνία για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά αποτελεί μνημείο της αρρωστημένης εφευρετικότητας και της ανώμαλης σκέψης των σοσιαλιστικών εγκεφάλων που μας κυβερνούν. Εισάγει με επιτυχία την πατέντα των "ιδιωτικών ΔΕΚΟ"! Ενώ, δηλαδή, η επιχείρηση διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά μιας ΔΕΚΟ (ελλείμματα, αμφίβολης ποιότητος προϊόντα, στρατιές αργόμισθων συνδικαλιστών, κρατικές εγγυήσεις, προνομιακές συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ουσιαστική μονιμότητα, λογαριασμό που πληρώνεται από τον φορολογούμενο) η ιδιοκτησία "τύποις" ανήκει σε ιδιώτη! Για άλλη μια φορά, εμείς - οι ξύπνοι ελληνάρες - ρίχνουμε στάχτη στα μάτια των αφελών ευρωπαίων και συνεχίζουμε το γνώριμό μας παιχνίδι του κρατισμού και της λαμογιάς. Αυτό ακριβώς που μας έχει οδηγήσει στο χείλος της χρεωκοπίας.
Προφανώς η κρίση δεν μας έχει διδάξει τίποτε.
Είμαστε πραγματικά άξιοι της τύχης μας.
Λαός και ηγεσία...

---------------------------------
ΥΓ. Για όσους αναρωτούνται τι θα πρέπει να γίνει στη συνέχεια.
Η λύση είναι απλή:
1. Άμεση άρση των κρατικών εγγυήσεων και παραγγελιών.
2. Δικαστική διεκδίκηση από την ThyssenKrupp Marine Systems των δις που έχουν ήδη καταβληθεί από το ελληνικό δημόσιο για τις εκπρόθεσμες παραγγελίες.
3. Οι ιδιοκτήτες Γερμανοί (ThyssenKrupp Marine Systems ) να κινήσουν την διαδικασία να βρουν αγοραστή (λύση που τους συμφέρει) ή να θέσουν τα ναυπηγεία σε εκκαθάριση.
4. Το κράτος ΔΕΝ συμμετέχει σε καμία διαπραγμάτευση πωλητών με υποψηφίους αγοραστές και δεν παρέχει ουδεμία εγγύηση σε κανέναν.
5. Το ΥΠΕΘΑ προκηρύσσει ανοικτό διεθνή διαγωνισμό για να προμηθευτεί ό,τι πραγματικά χρειάζεται το πολεμικό μας ναυτικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: